דף עסקי בפייסבוק – מיותר או הכרחי?

"אני לא מבינה בכלל למה אני צריכה דף עסקי בפייסבוק…"

זה מה שענתה לי יועצת זוגית-משפחתית.
"הרי אף אחד לא יעשה חיפוש של יועצת זוגית-משפחתית, כל הלקוחות שלי מגיעים אלי מפה לאוזן…"
ברור שהיא צודקת!!
הרי בכדי לבחור מטפלת טובה ומתאימה לצרכינו, קודם כל נבדוק ונבקש המלצות מחברים, משפחה, מכרים ורק אח"כ נתקשר לבדוק פרטים.
אז בואו תשמעו סיפור:
לפני 4.5 שנים ילדתי את בתי השנייה, אור.
אחרי סיפור לא פשוט של לידה ראשונה ומתוך רצון לחוויה מתקנת בלידה השנייה,
החלטתי לבחור דולה, שתלווה אותי לפני ובמהלך הלידה.
ביקשתי המלצות אישיות מחברות וגם בקב' ווטסאפ שאני שותפה בה ומרכזת מאות אימהות בעלות ניסיון.
קיבלתי 5 שמות של דולות, שעליהן המליצו לי לפחות 2 חברות.
ואז התחלתי את שלב הסינון…
חיפשתי מידע על כל אחת מהן, בגוגל כמובן – ומה היו תוצאות החיפוש?
ל- 2 הדולות הראשונות ברשימה, לא היה שום אזכור –
לא לשם ולא למקצוע שלהן – באותו רגע הן ירדו מהרשימה שלי…
לדולה השלישית היה אתר מושקע וגם דף פייסבוק פעיל, אך לא התחברתי אליה…
משהו באנרגיה ובתמונה שלה גרמו לי אי נוחות וכמובן שגם אותה הורדתי מהרשימה…
נשארתי עם שתיים – לשתיהן היה דף פייסבוק פעיל, שבו יכולתי לראות מה ה"אני מאמין" שלהן,
עד כמה הן פעילות ומנוסות בתחום, האם לקוחות אחרות ממליצות עליהן ועוד מידע בעל ערך רב.
שתיהן שידרו את האנרגיה שחיפשתי ושתיהן התאימו למטרה שקבעתי לעצמי.
אז התקשרתי אליהן…
התברר שהראשונה, בתאריך הלידה המשוער לא תהיה בארץ,
כמובן שתהיה לה מחליפה, אבל אני הרי בחרתי אותה ולא את המחליפה שלה…
בשיחה הטלפונית עם השנייה, הוקסמתי. היא אמרה בדיוק את מה שחיכיתי לשמוע,
נתנה לי בטחון, תיארה לי את התהליך המקדים והרגשתי שיש לי על מי לסמוך.
כמובן שבחרתי בה ואף שמחתי לגלות שהאינטואיציה שלי לא אכזבה!
יום הלידה זכור לי כחוויה נפלאה ומעצימה, ילדתי את אור תוך שעה ו- 20 דק' מרגע הגעתי לבית החולים,
ללא אפידורל (פחדנית שכמותי) וזכיתי לחוויה המתקנת שכ"כ ייחלתי לה.

אז למה סיפרתי לכם את סיפור לידתי וכיצד הוא קשור בכלל לדף העסקי בפייסבוק?

זה נכון שבהרבה תחומים רוב הלקוחות יגיעו מערוץ שיווקי הנקרא "מפה לאוזן".
בערוץ כזה, אין לנו הרבה השפעה, למעט היותנו טובים ומקצועיים במה שאנחנו עושים.
לכן כדאי לנו לתת ללקוחות שלנו "כלי תומך החלטה", שיסייע להם להעדיף אותנו ולבחור בנו על פני המתחרים.
דף עסקי בפייסבוק בא לענות בדיוק על הצורך הזה.
תחילה כשיחפשו אתכם, אתם תהיו "קיימים". הלקוח הפוטנציאלי יוכל לקרוא מהי השקפת עולמכם, אילו
סוגי מוצרים ושירותים אתם נותנים, מהי ההתמחות שלכם ומה חוות הדעת של הלקוחות שלכם.
במידה ותתאימו לצרכיו, הטלפון שתקבלו (ובטוח שתקבלו) יהיה מדויק וממוקד, מכיוון שהרבה
מידע כבר יש לו עליכם ולכן, אם תהיה כימיה מתאימה בשיחה, אחוזי הסגירה יהיו גבוהים מאוד!
במידה ומלכתחילה לא תתאימו לצרכיו, תחסכו מעצמכם שיחת טלפון ארוכה ומיותרת,
שתבזבז לכם זמן ואנרגיות, שאותם אתם יכולים להשקיע בחוכמה בכתיבת פוסט נוסף לדף העסקי
כל זאת כמובן במידה שהדף העסקי פעיל ומנוהל באופן נכון ומדויק לכם!
ואם אתם עדיין לא יודעים מה זה אומר דף פייסבוק מנוהל באופן נכון ומדויק עבורכם – על כך בפוסט אחר..

אתכם בשטח,
השיווקניקית

 

אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

הגיע הזמן לשגר את העסק שלכם למעלה

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

ברכות! עשיתם את הצעד הראשון לקידום העסק שלכם!

פנו אליי באחת מהאופציות הבאות:

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם